Πώς θα λειτουργεί το call center της εφορίας

Πριν από το τέλος του χρόνου θα τεθεί σε λειτουργία call center το οποίο θα ειδοποιεί τους φορολογούμενους για τις φορολογικές τους υποχρεώσεις και εκκρεμότητες.

Τη δόξα των τραπεζών ζήλεψαν στο υπουργείο Οικονομικών και ετοιμάζονται να ρίξουν στη μάχη της είσπραξης των εσόδων το ηλεκτρονικό και τηλεφωνικό πρέσινγκ, δημιουργώντας το δικό τους τηλεφωνικό κέντρο με αποκλειστική αποστολή την ειδοποίηση των… ξεχασμένων φορολογουμένων.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, πριν από το τέλος του χρόνου, θα τεθεί σε λειτουργία call center το οποίο θα ειδοποιεί τους φορολογούμενους για τις φορολογικές τους υποχρεώσεις και εκκρεμότητες.

 

Το τηλεφωνικό κέντρο που λειτουργεί σήμερα περιορίζεται στην υποδοχή κάθε είδους μηνυμάτων των φορολογούμενων (τηλεφωνικές κλήσεις, επιστολές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, sms).

 

Μέσω αυτού του κέντρου ουσιαστικά επιχειρείται η επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι φορολογούμενοι, όπως για παράδειγμα η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

 

Το συγκεκριμένο κέντρο έχει στελεχωθεί από εργαζόμενους της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, οι οποίοι στο παρελθόν καταχώριζαν τα δεδομένα των χειρόγραφων φορολογικών δηλώσεων.

 

Όμως με την υποχρεωτική πλέον για όλους ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων, ουσιαστικά δεν έχουν αντικείμενο εργασίας.

 

Πάντως, το κέντρο δεν θα κλείσει. Αντίθετα, θα στελεχωθεί με ειδικευμένους εφοριακούς υπαλλήλους οι οποίοι θα λύνουν κάθε απορία των φορολογούμενων και όχι μόνο τεχνικής φύσεως ζητήματα, ενώ θα επεκταθεί και σε «εξερχόμενες κλήσεις» με στόχο να ειδοποιεί για επικείμενες υποχρεώσεις και για εκκρεμότητες αυτών.

 

Έτσι, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, από τη νέα χρονιά οι φορολογούμενοι οι οποίοι δεν υποβάλλουν εγκαίρως φορολογική δήλωση, περιοδική δήλωση απόδοσης ΦΠΑ, δεν πληρώνουν τους φόρους εισοδήματος και ακινήτων ή δεν καταβάλλουν τις δόσεις των ρυθμισμένων χρεών τους θα ειδοποιούνται τηλεφωνικά, με email ή με γραπτό μήνυμα (sms) για την τακτοποίηση των υποχρεώσεών τους.

Πηγή: www.Euro2day.gr